Dagen idag och lite från igår och imorn :P <3

Sha sha! Idag har dagen varit hur lugn som helst, började dagen med att gå till skolan med en klasskompis, vi gjorde det pga att vi hade sovmorgon till 10.40, det var så att vi hade bara 2 lektioner idag elr jag hade 1 och Sana hade 2 och då var jag med på Inga-lills Psykologi lektion och det kan jag säga är den tråkigaste lektionen jag någonsin har vart på :P haha! När den lektionen var slut så gick vi hem och när jag kom hem fira vi mamma med lite presenter sen åkte vi till skitgympan :/, och när vi kom hem så fick hon ännu fler presenter och vi fikade och goffa i oss :D!

Igår så var det vårhajk tsm med A-klassen och det gick ju måttligt bra, maten blev helt okej och så. Jag, Sana och Cecilia var i en grupp och vi gjorde: blåbärssoppa, varma-mackor med svamp & lök och en hajkbomb. När alla gjort sina maträtter klara skulle alla gå runt och få se vad alla hade gjort för ngt och efter det fick vi sluta :P, fett skönt att komma hem och så efter en sån dag, den va ganska jobbig :/!

Imorgon så är det Nationella prov i Engelska B, jag kommer att dö, och jag är allvarlig, har inte tränat elr ngt alls, kommer gå så jävla dåligt, hatar engelska just nu, vill verkligen inte ha det :(, efter vi haft det ska vi till torget för att kolla på treornas projektarbeten som vi sen ska göra när vi börjar 3:an :/.
Nej nu ska man ta och sova så man orkar ha skitprovet imorn :(! <33

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hälsa mamma & Gratta i efterskott :-)!!

2010-04-29 @ 17:52:47
Postat av: Sofi

Yes det ska jag göra :)

2010-04-29 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0