Lite grejer och händelser i veckan som kommer <3!

Sha sha! Nationella gick ju sådär, elr jag vet egentligen inte hur det gick men kan säkert gissa att det gick åt skogen, men hoppas på att vi får veta svaren snart, e väldigt nervös! Helgen var väldigt lugn, tog det allmänt lugnt, plugga lite och så.
Idag har jag inte gjort så mkt, bara slappat och pluggat lite :P.
Imorn e det Stockholm som gäller, kommer bli dunder asså, har längtat som fan :D! Vi ska till Junibacken (det e ju det man längtar till mest fan)haha XD.
Onsdag händer ingenting :P bara tråk.
På torsdag e det ingen skola för att det e Kristi himmelsfärd och samma dag fyller brorsan 20 :D, Grattis broder!!
Fredag e vi också lediga, fett skönt asså. Blir kanske hem till en polare men vi har inte sett vem vi ska vara hos blir kanske här :)<3 kommer bli hel-dunder asså<33!
Och helgen e jag helt ledig :P!
Aja så ser min vecka ut framöver, ganska fullt. Men nu ska jag försöka få lite sömn så jag orkar upp imorn. XOXO see ya<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0