Valborg och lite mer :P

Valborg blev ganska lugn, var bara hemma och tog det lugnt, städade lite och gjorde fint inför lördagen, då vi fick främmande. Efter det var klart kom Fanny hem till mig så hade vi roligt, dem där epa-raggarna elr vad det nu var var ju fan läskiga, man blev ju fan rädd :o haha! XD

Igår fick vi främmande för att min mamma har fyllt år, så småkusinerna kom och mer från min släkt, så det blev käk + fika sen fick man lite godis av småknattarna :P hehe , hade skitkul.
Idag har jag hjälpt till med trädgården och bara slappat lite, har vart jävligt skönt, sen har man pluggat och så också. XOXO allihopa ;) <33

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Jag tänkte bara frråga hur du får texten så där. Min text blir alltid så liten... :( Najsig valborg! :)

2010-05-03 @ 07:38:04
URL: http://thisismyday.blogg.se/
Postat av: Sofi

asså jag vet inte den blir bara så automatiskt för mig XD haha! mm den var väl ok.

2010-05-03 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0