Helgen och blandat <3

Sha sha!
Helgen var riktigt rolig, var ut i fredags med polare och riktigt festa loss ;)! Dagen efter mådde vi ju bra men hade lite huvudvärk men men vi klarade oss iaf igenom dagen, på eftermiddagen åkte jag och kollade på basket-match, inte världens lyckade match men aja. Sen i söndags gjorde jag typ inget speciellt chilla lite, julpyntade och ritade lite.
Sen i måndags så var det plugg, en tjej-kompis syrra och 2 personer till kom på besök, vi skulle leka drama-övningar med dem och det var skitkul :), ngt man verkligen kan ha nytta av i framtiden när man kommer ut och jobbar. Idag har jag haft praktik, har inte vart sådär jättekul med tanke på att jag inte känner mig så bra, har fruktansvärd huvudvärk så jag kurerar mig och kollar på film i sängen, och snart ska jag väl också ta och sova. Ny dag, nya tag elr hur säger man ;P!
Händer inget mer speciellt i veckan tror jag förutom att jag ska till tandläkarn på torsdag sen blir det kanske utgång  på fredag, får se om jag orkar och om polaren har tid :).
Nej det var allt för mig idag , har det riktigt bra nu, puss puss <33
(Ritad med kol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0