Praktik + annat!

Första veckan av praktiken avklarad, har vart hur kul som helst, älskar min praktik och skulle seriöst kunna jobba där :D! I helgen ska det bli att både ta det lugnt och storstäda, får främmande hit på tisdag så vill att det ska vara rent och fint :), så medans jag städar så åker resten av familjen och handlar presenter till mig :D! På måndag är det vanlig skola för mig, vi har s.k inne-dagar varje måndag i 3 v. och då åker vi in och har lektioner som vanligt sen åker man hem :P. På tisdag så fyller jag år, då blir det liten mini-fest hemma med släkt och nån polare kanske kommer, får väl se, sen på fredag är det utgång så får väl se vart vi går, blir jag, Zandra och Therese som drar ut sen får vi se vem mer som hänger med, ju fler desto bättre fan ;) haha<333
Nu blir det att bara ta det lugnt och andas, väntar nya dagar med nya "äventyr" elr vad man ska kalla det XDhaha. Men vi hörs, puss puss<333

 

Igår hade jag lite tråkigt så jag gjorde dem här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0