Snö/slask!

Sha sha! Känner att jag varit väldigt dålig med uppdateringen men här kommer iaf ett. Första snön har precis kommit, inte världens roligaste men det går väl, blir bara så jävla jobbigt att ta sig fram överallt :/! Iaf, plugget går bra och man har ju världens bästa och underbaraste vänner<33 Älskar er så enormt, finns ingen som tar hand om mig som ni gör<33 På fredag blir det bowling med Jossan sen hem hit så ska hon sova över till lördag och sen får vi se vad vi gör :).
På måndag börjar min praktik :), kommer säkert bli jättekul, har sett fram emot den jättemkt :)på praktiken fyller jag år, blir äntligen 18 :D, längtat som fan ju, fyller på tisdag sen på fredag blir det utgång ;)! Nej nu blir det sängen för mig så jag orkar upp imorn, har jävla prov med Pia, kommer faila som fan, sen på Inga-lills lektion blir det film och godis ;D! Puss puss på er<3 natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0