Vad som händer just nu och lite framåt :)!

Just nu går det väl ganska bra med jobb och sånt :), än så länge är det bara vikarietjänst men hoppas på heltid snart! Med körningen går det framåt, blir att boka körskola nästa vecka nångång tror jag, så snart har man körkort (hoppas jag). I helgen blir det kanske åka till Gröna Lund men det får vi se, kanske har andra planer också ;). Om 2 månader har man semester, så det är riktigt skönt, blir att bara sola riktigt mkt innan det så man är brun och fin :D! Nu när jag även har kommit igång med träningen ordentligt så är jag verkligen på g till summer 2012!! Har nog inte jättelångt kvar nu tror jag. Kärleken, ja den går väl inte så jättebra men sånt klarnar väl upp det också förhoppningsvis.

Sen har jag fått reda på att jag får snart träffa min "syster" :D, har saknat henne så grymt mkt, är ett helt år sen vi sågs så ska bli kul<33! Sen har jag en annan kompis där som jag inte heller sett på över ett år så ska bli kul att träffa han med :D<3. Blir förmodligen att åka dit om 3 veckor om mamma har sagt rätt till mig.

Älskar dig syster<3

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma, om jag orkar. Så nu får ni ha det så bra. Puss och kram<3



Kommentarer
Postat av: Michelle W -

Kika in på min blogg om du gillar mode , tips , kläder , photoshop..osv ! Lovar att du inte blir besviken så hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa den !

2012-10-29 @ 09:27:58
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0